Levering og Retur

Levering:

 Til PakkeshopHjemmelevering
DAO38 kr.Tilbydes ikke
GLS43 kr.67 kr.

Det er desværre ikke muligt at sende hjemmelevering gennem DAO grundet deres størrelseskrav.

Vi sender alle pakker med enten DAO eller GLS. Se alle DAO’s pakkeshops her og alle GLS’ pakkeshops her.

Når du bestiller hos os, har du altid 30 dages returret og 2 års reklamationsret.

Vidua.dk leverer på alle hverdage og i de fleste tilfælde inden for 2-4 hverdage med DAO og inden for 1-3 hverdage med GLS. Da det er DAO og GLS, som er ansvarlig for leveringen af vores ordrer, kan vi ikke garantere, at du modtager din pakke inden for leveringsfristen. Har vi mulighed for at forudse en længere leveringstid, underretter vi dig på e-mail.

Vidua leverer til hele Europa ved aftale, dog forekommer der andre fragtomkostninger, når det er udenfor Danmark.

Vi tilbyder gratis levering på ordre over 399 kr. Dette gælder kun DAO levering til pakkeshop og GLS levering til pakkeshop.

Returnering:

Læs om din fortrydelsesret og reklamationsret her: https://www.vidua.dk/forretningsbetingelser/

Hvor mange dages returret har jeg?

På alle ordrer hos Vidua.dk har du 30 dages returret og 2 års reklamationsret.

De 30 dage begynder på dagen, du modtager pakken.

Hvordan bruger jeg min returret?

For at returnere skal du blot sende de uønskede varer tilbage til os. Brug eventuelt samme papkasse, og husk at pakke den forsvarligt.

Husk at vedlægge din faktura i kassen.

Har du mistet din faktura, kan du printe en ny fra din bestillingsbekræftelse på mail.

Du kan hente et fragtlabel her: https://retur.pakkelabels.dk/viduadk

Hvor skal jeg sende min returpakke hen?

Returpakker skal sendes til følgende adresse:

Adler Affiliate
Kornbakken 6
2970 Hørsholm
Danmark

Hvad gør jeg hvis jeg modtager en forkert vare?

Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du skrive en mail på kontakt@vidua.dk, og så finder vi en løsning med det samme.

Hvordan bruger jeg min reklamationsret?

Din reklamationsret gælder 2 år efter, du har modtaget din vare.

Din reklamationsret kan bruges, hvis der er en fejl ved produktet.
Du kan også bruge din reklamationsret, hvis dit produkt går i stykker “ved korrekt anvendelse”. Altså kan du ikke reklamere, hvis skaden er selvforskyldt, men kun hvis der er en fejl med produktet.

Skriv en mail til kontakt@Vidua.dk. Husk at vedlægge et billede af fejlen, hvis det er relevant.

Shopping Cart